versenyszabályzat

1 - Általános információk

1.1      A verseny

1.1.2.1        Dribble Hungary

1.1.2.2        MTK Budapest

1.1.2.3        Esport1

1.2      Részvétel és nevezés

Ezen feltételek alól a szervezők kivételt tehetnek indokolt esetben (például egy hivatalos esport- csapat nevét kell használniuk a csapat szerződése miatt).

1.3      Kötelezettségek

1.4       Menetrend

1.5      Kommunikáció

 

2 - A verseny lebonyolítása

2.1      A bajnokság formátuma

  1. Selejtezők
    • A nevező csapatok double elimination, azaz vígaszágas-kieséses rendszerben döntik el, melyik négy csapat jut be a LAN döntőre.
  1. Csoportmérkőzések (offline szakasz #1)
    • A 16 csapat 4 csoportba kerül.
    • Körmérkőzéses rendszerrel zajlik le ez a
    • Bo3 szettekből állnak a mérkőzések.
    • Minden csoportból a legjobb 2 csapat jut tovább az egyenes kieséses szakaszba.
    • Ha egy 3 játékosból álló csapat jut be az offline döntőre, a csapat 2 játékost küldhet a LAN-ra. A két fő nevét tartalmazó névsort a selejtezőket követően kell továbbítani a szervezőknek.
    • Ha egy csapat nem tud megjelenni a LAN-on, az aktuális csoport 1 csapattal kevesebb résztvevővel
  1. Rájátszás (egyenes kieséses szakasz; offline szakasz #2)
    • A csoportszakaszból továbbjutó legjobb 8 csapat küzd meg egymással.
    • Bo3 szettekben zajlanak a mérkőzések egészen az elődöntőig, amelytől kezdve Bo5 szettekben zajlanak a párharcok.

2.2      Helyezések eldöntése

2.3                Lobby létrehozása a játékban

 

Játékosok száma: 2vs2 Bot Difficulty: No Bots Játék hossza: 5 perc Szerver: Europe Csatlakozás: Név/jelszó.

2.4         Nézőkre/közvetítőkre vonatkozó szabályok

2.5      Mérkőzések lejátszása

o egy mérkőzés egy szettből áll,

o egy szett két nyert játékig tart (best of 3)

o az elődöntőktől egy szett három nyert játékig tart (best of 5)

 

Első alkalommal az adott játékot újra kell játszani,

Ha ezután is megszakadnak a mérkőzések és nem állapítható meg egyik

játékos felelőssége sem, akkor a mérkőzést egy későbbi, mindkét fél által elfogadott időpontban kell újrajátszani.

 

 

2.6                Eredmény leadása

Képernyőmentés készítése Steamen

Livestream (amennyiben a mérkőzés játékai, menetei között jelentkezik a probléma); (pl.: Twitch)

Stream archívum

Video-on-demand (pl. YouTube)

Xboxon „Share” funkcióval készült és a felek számára elérhetővé tett in-game clip vagy Screenshot

Fénykép, melyet Discordon vagy email üzenetként elküld a játékos a lebonyolítóknak

2.7                Végeredmények kihirdetése

2.8                Szabályszegés és büntetés

aktuális játék, szett vagy mérkőzés újrajátszása, korábbi eredmények érvénytelenítése

aktuális játék, szett vagy mérkőzés ellenfél játékosnak ítélése Kitiltás az aktuális versenyről

Végleges kitiltás az aktuális és minden jövőbeli, lebonyolítók által

szervezett versenyről

3 - Nyeremények

A   bajnokság    nyereményeiről    részletes    információ    a    bajnokság    oldalán    érhető    el (https://khkupa.esport1.hu/).

4 - Gyakran Ismételt Kérdések

Amennyiben   a    szabályok    értelmezésével    kapcsolatban    kérdés    merülne    fel,    a lebonyolítókkal a Kommunikáció pontban említett módon lehet felvenni a kapcsolatot.

Jelen szabályzat terjesztése, módosítása, megjelenítése csak a szerzők és a bajnokság szervezőinek engedélyével tehető meg.