versenyszabályzat

K&H e-kupa FIFA20 1v1 - versenyszabályzat

Kedves jelentkező, e-sporttárs! Köszöntünk a K&H e-kupa FIFA 20 1v1 versenyén, Magyarország első, hivatalos FIFA20 tornáján! A verseny az Új Hidegkuti Nándor (1087 Budapest Salgótarjáni út 12-14.) standionban kerül megrendezésre 2019.10.05-én, reggel 10:00 órától. A verseny szervezői a K&H Bank, az MTK Budapest, valamint az Esport1.hu.

A K&H szabályzata az Electronic Arts és a FIFA Elektronikus Világbajnokság (FeWC) élő selejtezőire / döntőire közzétett szabályzattal összhangban készült; azonban nem teljes leképezése annak, így egyes pontjaiban eltér a FIFA által publikáltaktól. A jelen Versenyszabályzatban nem szabályozott kérdésekben a torna versenybíróinak döntései az irányadók.

Sok szerencsét és eredményes versenyzést kívánunk!

szabályok

a verseny típusa

a játékról

résztvevők

játékvezetők

Minden mérkőzést egy valós és egy virtuális játékvezető felügyel.

versenybíróság

a sorsolás

mérkőzések

játékmenet beállítások:

döntetlen esetén hosszabbítás nincs – a negyeddöntőkig. A nyolcaddöntőktől életbe lép a hosszabbítás is.

a mérkőzés kezdete előtt minden résztvevőnek 2 perc áll a rendelkezésére, hogy

Mérkőzés közben a játékosok cseréje nem engedélyezett. Kivétel: piros lap esetén 1 db csere engedélyezett a vétkes oldalon. Maximum 30 másodperc áll rendelkezésre a csapat formálására.

Minden nem szabályozott esetben a FIFA játék gyári beállításait kötelező használni. Különös tekintettel a taktikus védekezésre és a választható csapatfelállásokra.

A mérkőzés nem állítható le a valós játékvezetők engedélye nélkül. Technikai probléma esetén a jelen szabályzat ide vonatkozó pontja alapján kell eljárni.

technikai háttér

egyéb rendelkezések

  1. a rendezvényen okozott károkat a vétkesek kötelesek megtéríteni a sértett partnerrel szemben.
  2. minden résztvevőre a helyszín házirendje vonatkozik.
  3. a mérkőzések alatt zenehallgatásra van lehetősége a játékosoknak.
  4. a versenyzők szabadon eldönthetik, hogy ülve, vagy állva akarják a mérkőzésüket lejátszani, viszont ülő alkalmatosságra, csak a játékvezető által biztosított székeket használhatják, és a mérkőzés előtt el kell dönteniük, hogy ülve, vagy állva szeretnének játszani mindketten. A valós játékvezető felülbírálhatja ezt a szabályt, ez esetben a játékosnak kötelező, abban a meghatározott, kényelmes pozíciót elfoglalni a versenyzéshez.
  5. a rendezvényre belépő résztvevők a belépéssel megértették és elfogadták a versenyszabályzatot, amelynek teljes szövege megtekinthető a kihelyezett játékvezetőknél.
  6. jelen szabályzat pontjait a versenybíróság módosíthatja, amennyiben az a rendezvény zavartalan lebonyolítása miatt indokolt. A módosításokat a versenybíróság köteles szóban közölni a résztvevőkkel, akik függetlenül az éppen folyamatban lévő vagy lejátszott mérkőzésektől, elfogadják azokat.
  7. a saját játékvezérlők használatát a versenybíróság egyénenként korlátozhatja. A játékvezérlők beüzemelése beleszámít a beállításokra adott 2 percbe.
  8. amennyiben a versenybíróság kizárja a résztvevőt a versenyből, a résztvevő köteles elhagyni a verseny lebonyolítására kijelölt területet.
  9. a versenybíróság regisztrációs és információs asztalt üzemeltet a rendezvény ideje alatt. A nevezés a bejáratnál kihelyezett regisztrációs pultnál történik.

kizárás, adminisztráció

lebonyolítás

profi verseny játékbeli beállítások

díjazás

Az amatőr és profi verseny első négy helyezettje díjazásban részesül.

amatőr verseny:

  1. hely: 100.000 Ft értékű Konzolvilág ajándékkártya
  2. hely: 50.000 Ft értékű Konzolvilág ajándékkártya
  3. - 4. hely: értékes gamer cuccok a Trendency Online Zrt. felajánlásával

profi verseny:

  1. hely: 100.000 Ft értékű Konzolvilág ajándékkártya
  2. hely: 50.000 Ft értékű Konzolvilág ajándékkártya
  3. - 4. hely: értékes gamer cuccok a Trendency Online Zrt. felajánlásával

felelősség vállalás

résztvevő:

rendező:

valós játékvezető:

versenybíróság/rendező:

Internet kapcsolattal a “valós játékvezető” az első hivatalos mérkőzések előtt frissítheti a játékos adatbázist.

Az adatbázis frissítéstől függetlenül a MatchDay funkciót kikapcsolt állapotban kell tartani, illetve a használt platform nem kapcsolódhat a hálózatra verseny közben.

Abban az esetben, ha nem lehet minden kihelyezett platformot frissíteni, a játék megjelenésekor közzétett alap adatbázist kötelező használni.

A helyszínen videó, kép és hangfelvétel készül, melyhez a nevezéssel hozzájárulnak a résztvevők.

A szabályváltozás jogát fenntartjuk.